چطور خودم را به بهترین نحو برندسازی کنم؟ پاسخ: دوست عزیز، برند شخصی تو معرف توست. وقتی شخصا در جایی حضور نداری که خودت را معرفی کنی، برند تو میتواند تو را معرفی کند.حساب کاربری تو در سایت لینکدین، بخش مهمی از برند شخصیات است. اگر در این سایت عضو نشدهای و حساب کاربری نداری، عدم حضور تو در این سایت نیز میتواند بخشی از برند تو و معرف تو باشد. رزومه نیز یکی دیگر از اجزای برند شخصی است. کسانی که تو را میشناسند از تو ذهنیتی دارند که در گذر زمان و به واسطه معاشرت با تو شکل ...
بیشتر بخوانید
برندسازی برای بنگاههای کوچک و متوسط ایجاد حس اعتماد در مشتری نوشته: جیمز هاموند ترجمه: مهدی سریرچی بخش ششم چقدر در صحبت کردن با مشتریان و شنیدن حرفهای آنها مهارت دارید؟ شاید باورتان نشود که خدمات به مشتریان اصلیترین عامل متمایزکننده بنگاه است. امروزه حجم عظیم و متنوعی از تکنولوژیهای گوناگون در اختیار شرکتها قرار دارد. از نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری که به صورت عمومی در بازار عرضه میشوند تا سیستمهایی که به سفارش و مطابق با نیاز و اهداف اختصاصی یک بنگاه خاص طراحی میشوند. همین امر موجب شده تا این تصور پدید آید که در حال ...
بیشتر بخوانید
هوش تجاری از طریق مؤلفه های زیر تبدیل داده به اطلاعات و هدایت آن به سمت دانش ارائه میدهد : انبار داده انبار داده عبارت است از مجموعه ای از داده های یکپارچه، که توسط صفحات وب از منابع داخلی و خارجی جمع آوری شده است و داده های مرتبط را از مخزنی که برای تصمیم گیری موجود است، تجمیع می کند.انبار داده به خصوص برای مدیران و تحلیلگران تجارت بسیار قابل دسترس است. داده کاوی داده کاوی فرآیند کشف الگوها، روابط بین داده ها و تمایلات از طریق بررسی حجم وسیعی از اطلاعاتی است که در انبار ذخیره شده ...
بیشتر بخوانید
شکی نیست که امروزه سئو یکی از موثرترین کانالهای بازاریابی در جهان محسوب میشود. این موثر بودن سئو تا حدودی زیادی به آپدیتها و بروزرسانیهای این کانال بازمیگردد. در واقع کمتر کانال بازاریابی مانند سئو در چند سال اخیر دچار چنین تغییرات گستردهای شده است. موتور جستجوی گوگل بطور مکرر برای الگوریتمهای جستجو بروزرسانیهایی را ارائه میدهد تا از این طریق بتواند با شناسایی وبسایتهای باکیفیت، نتایج بهتری را به مخاطبش نشان دهد. در طول ده سال گذشته، سئو دچار تغییراتی اساسی شده و در واقع بهتر است بگویم سئو نسبت به ده سال گذشته “سختتر” شده است. گوگل از بدو ...
بیشتر بخوانید
روزانه افراد مختلفی با فرنیان تماس میگیرند و در مورد شرایط همکاری در زمینه سئو میپرسند. اینکه هزینهها به چه شکل است و قرارداد چگونه است و … اما سوالی که بسیار پرسیده میشود این است که اگر خودمان نیرو استخدام کنیم چی؟ آیا خودمان نمیتوانیم کار سئو را به صورت درونسازمانی انجام دهیم؟ گاهی مشتریان میگویند که هزینه استخدام یک نیروی مستقر از هزینه شما برای پروژه پایینتر است. شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد اما کمی بیشتر که در موردش فکر میکنیم، نه تنها هزینهاش کمتر نیست؛ بلکه ممکن است چندین برابر هزینه داشته باشد و باز ...
بیشتر بخوانید
لینک ها یک بخش جدایی ناپذیر و البته بسیار مهم در فرایند بهینهسازی و سئو هستند و موتورهای جستجو نیز در فرآیند رتبهبندی خود برای لینکهای با ارزش، اهمیت ویژهای قائلاند. اما آیا هر لینکی با ارزش است؟ قطعا خیر. شما باید قادر باشید که کیفیت لینکهای ورودی و خروجی به وبسایت را ارزیابی کنید و در صورت مناسب نبودن، درصدد حذف و یا جایگزینی آنها با انواع سالم و با ارزش برآیید. به شما توصیه میکنم که حتما فرایند ارزیابی لینکها را یاد بگیرید زیرا برای رشد کسب و کار شما اخمیت ویژهای دارد. کسب و کارهای آنلاین این روزها نمیتوانند ...
بیشتر بخوانید
سالیان سال است که سئو بر سر زبانها افتاده است. افراد و شرکتهای مختلفی خود را در آن متخصص میدانند و هرروز، صدها پست وبلاگی جدید در موردش نوشته میشود. پستهایی که نتایج آزمایشهای مختلف را نمایان میکنند. حدسهای نویسندگانشان را بازتاب میدهند که گاه منطقی و گاه غیرمنطقی هستند. امروز میخواهم ۴۰ شبهه یا باور غلط که سالیان دراز است در بین کاربران باقی ماندهاست و شاید برای شما نیز سوال باشد را بنویسم و در موردشان توضیح دهم. تا پایان این نوشته نسبتا طولانی با من همراه باشید ? فاکتورهای سطح دامنه ۱- وجود کلمه کلیدی در دامنه ...
بیشتر بخوانید
اهمیت طراحی یک وبسایت مناسب برای کسب و کار بر هیچ کسی پوشیده نیست. تمامی کسب و کارهای آنلاین و غیرآنلاین در جهان برای معرفی خود به یک پایگاه آنلاین نیاز دارند تا بتوانند از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشند و فعالیتهای بازاریابی و برندینگ را انجام دهند. اما در طراحی وبسایت با چه بخشهایی را دخالت داد؟ هنوز هم بسیاری از کمپانیها طبق روال گدشته، طراحی وبسایت را به بخش بازاریابی میسپارند و انتظار دارند که تیم بازاریابی بتواند وبسایتی کامل و بدون نقص را به آنها تحویل دهد. بدون مشارکت گروههای مختلف کسب و کار در ...
بیشتر بخوانید
توییتر میکروبلاگی اجتماعی است که تاثیر ان در سئو و به خصوص بازاریابی به شدت افزایش یافته است. داشتن فالوئر های زیاد در توییتر از آن مواردی است که هر کسی آرزویش را میکند. داشتن دنبال کننده های زیاد در توییتر باعث میشود که مطالبی که شما در توییتر خود انتشار میدهید سریعتر در پهنه ی اینترنت گسترش یابند و در نهایتت کسب و کار یا وبلاگ شما در زمان کمتری شناخته شود. از لحاط وفاداری کاربران، توییتر در رده های بالاتری نسبت به فیس بوک یا گوگل پلاس قرار دارد و گرایش ایرانی ها نیز در چند وقت اخیر به ...
بیشتر بخوانید
اینترنت اساسا نحوه ایجاد و ترویج کسب و کار ما را تغییر دادهاست: ما به مراتب به منابع و پتانسیلهای بیشتری از قبل دسترسی داریم. پس، چرا خیلی از کارآفرینان از این فرصتهای پربار بازاریابی غفلت میکنند یا آن را به عنوان کار غیرضروری به تاخیرمیاندازند؟ آن چیزی که من میبینم، تعداد انگشت شماری استراتژی بازاریابی آنلاین است که کسبوکار شما بدون آنها رشد نخواهد کرد. معیارهای نیاز منظور من از این که شما به آنها نیاز دارید چیست؟ بعد از همه اینها، آیا بازاریابی اختیاری است؟ آیا میتوان کسب و کاری را بدون حضور در فضای آنلاین ساخت؟ از ...
بیشتر بخوانید