چگونه می‌توان «مشتری‌مداری» را به یک فرهنگ تبدیل کرد؟

 نویسنده: PEGGY MORROW

مترجم: مصطفی خدایگان

 یکی از ویژگی‌های برجسته مدیران برتر آن است که این افراد هوشمند، در فرآیند آنالیزهایی که به‌طور مداوم از رویدادها، برنامه‌ها و خدمات شرکت‌شان صورت می‌دهند، مرتبا چگونگی کیفیت خدمات عرضه شده به مشتریان، از سوی کارکنان خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار داده و به‌خوبی واقفند که نتایج این ارزیابی‌ها باید در دسترس همه قرار گیرد و بدون در نظر گرفتن سطح فکری افراد، آنها را قابل فهم سازند. تمام افراد سازمان باید برای آنچه مشتری می‌خواهد، تلاش کرده و در این مورد تا حد امکان وسواس به خرج دهند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران