نظر مدیر کوکاکولا در مورد شکاف فرضی بین خلاقیت و اثربخشی

مترجم: مریم رضایی

منبع: PRweek

وندی کلارک (Wendy Clark)، مدیر بازاریابی استراتژیک شرکت کوکاکولا در آمریکای شمالی، معتقد است برندها و آژانس‌های تبلیغاتی در پیگیری اثربخشی بنگاه‌ها و محصولات خود اغلب ارتباط با خلاقیت را قطع می‌کنند و تست‌‌های بازاریابی و ابزارهای سنجش تا حدی عامل این موضوع هستند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران