مهارت نیروی کار جوان را تقویت کنید
برای اون هم یک مربی در نظر گرفته شد که نام او ربکا کافمن بود که ۲۴ ساله و یک کاربر حرفهای رسانههای اجتماعی بود و به اون آموزش میداد که چگونه از توییتر استفاده کند و همچنین به او نحوه بهره بردن از سایتهای ایجاد شبکه مثل Linkedin را میآموخت. اون میگوید: «ربکا طرز فکر مرا درباره نحوه استفاده از فضای اجتماعی شکل داد. اکنون زمانی از روز خود را به Linkedin اختصاص میدهم و حالا بیشتر به اهمیت رسانههای اجتماعی پی بردهام. در عین حال کارکردن با ربکا به اون کمک کرد تا بهتر بتواند با افراد جوان نسل جدید که مصرفکنندگان و نیروی کار آینده هستند، ارتباط برقرار کند. با توجه به تغییراتی که در صنعت مسترکارت در جریان است، داشتن چنین بینشی بسیار ضروری است. اون میگوید: «این نسل جدید آینده را در قالب عادتهای خرید شکل میدهند. آنها از پول نقد برای خرید استفاده نمیکنند.
آنها از ابزارهای الکترونیک استفاده خواهند کرد. در نتیجه، شرح وظایف در مسترکارت تغییرکرده است.» ربکا نیز از این رابطه سود برد. اون به او مشاوره حرفهای داد و به او کمک کرد تا مهارتهای ارتباطی خود را بهبود بخشد. اکنون صدها نفر از کارمندان مسترکارت در این برنامه شرکت میکنند که در حال حاضر در پنج دفتر اجرا میشود. اون میگوید: «گویی این مساله واگیر دارد- افراد دستشان را بالا میبرند و میگویند: «من یک مربی میخواهم. مهم این است که داوطلب شوید.»