ارزیابی دقیق انجام دهید و تغییر عنوان را با اولویت‌های رئیس‌تان تنظیم کنید

 

او همچنین دریافت که یک عنوان متفاوت در رزومه او نیز تاثیر خواهد گذاشت. او به یاد می‌آورد که «جایگاهم را به عنوان یک سرآغاز می‌دیدم.می‌دانستم که برای همیشه در این موقعیت نخواهم بود.»بنابراین او با لینکدین و گلاسدور شروع کرد. او می‌گوید: «می‌خواستم بسیار داده‌محور باشم و حقایقی را جمع‌آوری کنم که از من دفاع کند.» بنابراین به دنبال عناوینی می‌گشتم که بسیار منطبق با آنچه انجام می‌دادم باشد. همچنین نشریات همتا با اندازه مشابه را بررسی کردم تا دریابم که ساختارهای سرمقاله آنها چگونه است.» او تصمیم گرفت از رئیسش-مالک و ناشر مجله- بخواهد او را به سردبیر ارشد ترفیع دهد. در آن زمان، او با تنها یک عنوان جدید خوشحال و راضی بود و خواهان افزایش حقوق نیز نبود. پیش از ارائه درخواست، او فکر کرده بود چگونه این تغییر عنوان به او در رسیدن به اهدافش کمک خواهد کرد. او مشتاق بود تا مجله را در صنعت بیشتر در معرض دید قرار دهد و برند خود را بسازد.او می‌گوید: «طی مکالمه‌ای‌ به او گفتم که تغییر عنوان من به ایجاد موقعیت بهتر نشریه کمک خواهد کرد. من می‌توانم سخنرانی‌های بیشتری در کنفرانس‌ها انجام دهم و تاثیر بیشتری بر فروشندگان بگذارم.» رئیس او موافقت کرد و فورا عنوان او را تغییر داد. ۶ماه بعد، طی یک بازبینی، سالی یک افزایش حقوق متناسب دریافت کرد.