نویسنده: Jayson Demers
مترجم: مریم رضایی
منبع: Inc
بیشتر استراتژیهای بازاریابی و تبلیغات قدیمی بر دستاوردهای کوتاهمدت مبتنی بودهاند. بهعنوان مثال، یک بیلبورد ممکن است چند ماه کارآیی خوبی داشته باشد، اما در نهایت طراحی آن خستهکننده میشود و مجبورید از فضاهای تازهتر برای یک تاثیرگذاری دیگر استفاده کنید. این رویکرد هیچ ایرادی ندارد، بهویژه اگر بازگشت سرمایه مثبتی را شاهد باشید. اما اگر میخواهید در بلندمدت موفق شوید، به یک استراتژی با قدرت ماندگاری بیشتر نیاز دارید. استراتژیهای بازاریابی داخلی مانند SEO (بهینهسازی سایت) و بازاریابی رسانههای اجتماعی، در روند کند نتیجهبخشی موثر هستند، اما برای پول من، هیچ استراتژی بلندمدتی بهتر از بازاریابی محتوا وجود ندارد. دلایل این موضوع را در زیر عنوان میکنیم.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران