چرا استراتژی‌های سنتی به تنهایی کافی نخواهند بود؟

مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد

منبع: innovationmanagement

همه شرکت‌های موفق نهایتا باید به این سوال مهم و اساسی پاسخ دهند که چگونه استراتژی‌های جدید رشد و فرصت‌های کسب‌وکار را در سازمان‌شان ایجاد می‌کنند؟ یکی از کتاب‌های جدید که در جهت پاسخ به این پرسش نوشته شده است، کتاب «هنر فرصت» The Art of Opportunity است. این کتاب طی ۲۰ سال پژوهش آکادمیک و تجربیات نوشته شده است و به سازمان‌ها برنامه کاملی برای رشد، نوآوری و تغییرشکل ارائه می‌دهد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران