چرا هیچکس محتوای بازاریابی شما را نمیخواند؟
مترجم: صالحه حسینی
منبع: HBR
بازاریابی در اقتصاد دیجیتالی حال حاضر بسیار مشکلتر از زمانی است که از رسانههای جمعی برای بازاریابی استفاده میشد. در آن زمان یک بودجه عظیم و یک پیام قوی برای اینکه مصرفکنندگان شما را به یاد بیاورند کافی بود. اما اکنون نهتنها پراکندگی مخاطبان نیاز به رویکردهای هدفگیری بیشتری دارد، بلکه فعالیتهای دیجیتالی نیز ردیابی میشوند. بنابراین حتی اگر شما موفق به ایجاد آگاهی از برند شوید، ممکن است رقبایتان با پیشنهادهای رقابتی، مصرفکنندگانی را که شما هدفگیری کردهاید، مجددا به نفع خود هدفگیری کنند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران