نقش تعهد در نگرش سازمانی ابعاد و چارچوبها
رسول رحمتی نودهی
رئیس اداره آموزش شرکت بیمه آسیا
نگرش، ارزیابی یا برآوردی است که بهصورت مطلوب یا نامطلوب، درباره شیء، فرد یا رویداد صورت میگیرد. نگرش، بازتابی از شیوه احساس فرد نسبت به یک چیز یا موضوع است. زمانی که میگوییم کاری را دوست داریم، در واقع نگرشمان را نسبت به آن کار بیان کردهایم. یک شخص میتواند هزاران نگرش داشته داشته باشد؛ ولی در رشته بهبود سازمانی به آن دسته از نگرشها که مربوط به شغل و سازمان است، توجه میشود. مدیران به نگرشهای مهم کارکنان توجه کرده و عملکرد ضعیف آنان را به نگرش منفیشان نسبت بهکار نسبت میدهند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران