نویسنده: مجید نمکی نوشآبادی
مشاور مدیریت استراتژیک برند
از دیرباز، هر فرد، سازمان و برندی تمایل خاصی به یکهتاز بودن در ارائه محصولات یا خدمات خود بهصورت پایدار به بازار هدف خویش داشته و دارد تا بر همین مبنا با جذب مخاطبان مورد نظرشان باعث جذب و جلب رضایتمندی و در نهایت وفادارسازی آنها که هدف غایی هر برندی است دست پیدا کنند. حال برای یگانه بودن در هر کسبوکاری همواره باید با شناسایی مخاطب بازار هدف، انتخاب هوشمندانه کالا یا خدمات استراتژیک را سرلوحه برنامه خویش قرار داد که صرفا با در اختیار داشتن محصول یا خدماتی منحصربهفرد بر مبنای پتانسیل خاص، توانایی حفظ و ارائه مناسب آن بهصورت پایدار و بهینهای حفظ میشود و این امتیاز ویژه را انحصار مینامند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران