مدیریت افراد ناسازگار در محیط کار
در شرایط ایدهآل، بروز رفتار حرفهای در سازمان کمترین انتظاری است که از کارکنان میتوان داشت، اما در واقعیت، بسیاری از ما بارها رفتار غیرحرفهای در محیط کار را تجربه کردهایم. شما میتوانید دوستان خود را انتخاب کنید، اما هیچکس آنقدر خوششانس نیست که بتواند همکاران خود را انتخاب کند.اخلاق غیرحرفهای در برگیرنده طیف وسیعی از رفتارها است، از قضاوت نادرست گرفته تا انتقادهای مخرب و زیر پا گذاشتن اخلاقیات؛ همکاری که با منفیبافیهایش شما و تیمتان را دلسرد میکند یا کسی که ایده شما را میدزدد و ادعا میکند خالق آن ایده، خودش است.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران