روشی هوشمندانه‌ برای برنامه‌ریزی بهتر

مترجم: آرزو حبیبی

منبع: kellogg

کسانی که در یک آن باید چندین کار مختلف را انجام دهند، آیا می‌توانند از روش برنامه‌ریزی قضات برای جلسات دادرسی راهکارهای مفیدی بیاموزند؟ در این مقاله به واکاوی این موضوع پرداخته‌ایم.آیا این فوق‌العاده نیست اگر یک برنامه زمان‌بندی مشخص وجود داشته باشد که بتوانیم با تغییر ترتیب انجام کارها زمان قابل‌توجهی را ذخیره کنیم؟ دو استاد دانشگاه kollegg در مطالعات اخیرشان در مورد این نظریه به تحقیق پرداختند. آنها با ایجاد تغییر در روش برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌ای که قضات دادگاه‌های تجدیدنظر کار در ایتالیا برای رسیدگی به شکایات انجام می‌دهند، این نظریه را بررسی کردند. دادگاه‌هایی که با مواردی مانند امور مربوط به بازنشستگی، حقوق، دستمزد و اخراج کارگران سروکار دارند نقش بسیار کلیدی در امور اقتصادی دارند اما به طرز شرم‌آوری کند پیش می‌روند. در دادگاه‌های تجدیدنظر ایتالیا زمانی که صرف رسیدگی به یک مورد می‌شود ۷/۴ برابر بیشتر از میانگین زمان دادگاه در ۳۴ کشوری است که عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) هستند. به گزارش صندوق بین‌المللی پول، این بی‌برنامگی باعث کاهش سرمایه‌گذاری، کند شدن روند رشد و ایجاد مشکل در محیط کسب‌وکار خواهد شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران