چگونه مشتریان را ترغیب به ولخرجی کنیم؟
منبع: کتاب تجارت کردن با قلب
نویسنده: پرستون بیلی
مترجم: مهدی نیکوئی
پرستون عزیز
کاش میتوانستم به طراحی خدمات خود و لذت بردن از کارم بپردازم و نگران دریافت کردن پول از مشتری نباشم. اما باید چیزهایی را طراحی کنم که مشتریان حاضرند برای آن پول پرداخت کنند. از طرفی، به نظر میرسد که مشتریان همیشه نمیدانند برای چه چیزهایی حاضر به پرداخت پول هستند. گاهی بودجه آنها مشخص است، اما گاهی فقط به نظر میرسد که بودجهای مشخص دارند. زمانی که یک پروژه کاری را انجام میدهم، چگونه میتوانم به بودجه و توانایی مالی یک مشتری احترام بگذارم؟ در همان حال هم میخواهم خدماتی را ارائه دهم که فکر میکنم دوست دارند.
با تشکر،
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران