برای نوآوری چقدر باید ریسک کرد؟

مترجم: مریم رضایی
منبع: IESE
شرکت سامسونگ از قدیم با استراتژی «پیروی‏کننده» بودن خود معروف بود. اما بعد از مدتی به یکی از شماره یک‏های تولید گوشی‏های هوشمند تبدیل شد که این سوال را در ذهن همه ایجاد کرد: وقتی خودتان رهبر بازار هستید، از چه کسی پیروی می‏کنید؟ این شرکت نیاز داشت قابلیت‏های جدید را بیاموزد. و نیاز داشت نیازهای پنهان مصرف‏کنندگان را بداند و آنها را به محصولات جدید در دنیا تبدیل کند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران