برای نوآوری چقدر باید ریسک کرد؟
مترجم: مریم رضایی
منبع: IESE
شرکت سامسونگ از قدیم با استراتژی «پیرویکننده» بودن خود معروف بود. اما بعد از مدتی به یکی از شماره یکهای تولید گوشیهای هوشمند تبدیل شد که این سوال را در ذهن همه ایجاد کرد: وقتی خودتان رهبر بازار هستید، از چه کسی پیروی میکنید؟ این شرکت نیاز داشت قابلیتهای جدید را بیاموزد. و نیاز داشت نیازهای پنهان مصرفکنندگان را بداند و آنها را به محصولات جدید در دنیا تبدیل کند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران