چه چیزهایی با مدیریت ارتباط با مشتری اشتباه گرفته می‌شوند؟

لئو برنت، زمانی در توصیف تبلیغات گفته بود: «اگر کسی از تبلیغات بگوید و از متقاعدسازی نگوید، خیانت کرده است. اما اگر کسی تمام تبلیغات را هم در متقاعدسازی خلاصه کند، به حوزه تبلیغات خیانت کرده است». او در ادامه این جمله، توضیح می‌دهد که تبلیغات، سبک جدیدی از نگاه به کسب‌وکار است و اگر به‌صورت هوشمندانه نگاه شود، می‌تواند به‌عنوان یکی از فرآیندهای اصلی کسب‌وکار، مورد توجه قرار گیرد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران