مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری | Customer Relationship Management

شنبه 26 مرداد 1392

 
 در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت است. تکنولوژي هاي بسياري در قالب مديريت ارتباط با مشتري ارائه شده اند اما داشتن تصويري از CRM به عنوان مجموعه اي از تکنولوژي نيز نادرست است.
 
نتایج و مزایای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری:
–   خدمات بهتري به مشتريان ارائه دهد.
–   بازدهي و اثربخشي مراکز تلفني، تماس با مشتري را افزايش دهد.
–   ارائه محصولات جانبي موثرتر خواهد بود.
–   فرآيندهاي فروش و بازاريابي را تسهيل کند.
–   مشتريان جديدي براي خود پيدا کند.
–   گردش مالي مشتريان خود را افزايش دهد.
 CRM در سازمان ها براي استفاده از تکنولوژي و منابع انساني در به دست آوردن ديدي بهتر نسبت به رفتارهاي تجاري است که هر مشتري براي سازمان ايجاد مي کند. مزايايي که براي CRM برشمرديم تنها با خريد و نصب يک نرم افزار CRM محقق نخواهد شد. براي آنکه يک سيستم CRM عملا اثربخش باشد، سازمان بايد پيشتر تصميم گرفته باشد که به دنبال کدام يک از اطلاعات مشتري است و نيز از جمع آوري اين اطلاعات چه چيزي را دنبال مي کند.

برچسب ها: مدیریت ارتباط با مشتری – مدیریت آراد


تعداد مشاهده: 420 مرتبه