پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل انگیزشی بر قصد مصرف کنندگان ایرانی در انتشار تبلیغات دهان

یکی از مهمترین و موثرترین شیوه تبلیغات، تبلیغات شفاهی یا دهان به دهان است. در این کار پژوهشی سعی بر آنست تا با شناسایی عوامل موثر و محرک در انتشار تبلیغات مثبت شفاهی در بستر اینترنت، مدلی برای تبلیغات دهان به دهان در فضای اینترنت تدوین شود. مسلما نتیجه ی این پژوهش می تواند کاربرد بسیاری برای مدیران ارشد، مدیران مارکتینگ و تبلیغات، مدیران روابط عمومی و متخصصان دیجیتال مارکتینگ داشته باشد.
از دوستان و استادان عزیز میخوام که من رو در تکمیل این پرسشنامه یاری کنن.

سپاسگزارم

https://docs.google.com/forms/d/11Cm7D4j…Q/viewform