۱۰ توصیه برای تقویت ارتباطات در درون سازمان
آیا تاکنون برایتان پیش آمده که احساس کنید دارید با دیوار حرف میزنید یا به نتیجه رسیده باشید که کارکنان سازمان حرفتان را به درستی متوجه نمیشوند؟ آیا نگران هستید که همکاران و مدیران سازمان درک درستی از چالشها و دلهرههای کاری شما نداشته باشند؟ آیا کارمندانتان مباحثی را که با آنها در میان گذاشتهاید فراموش میکنند؟ آیا تلاشهای شما برای ایجاد تغییر ناکام میماند؟ آنچه مسلم است اینکه در هر سازمانی و برای هر مدیری، حصول اطمینان از رسیدن درست و به موقع پیام و خواستههای مدیران به کارکنان یک چالش و مساله حساس و تعیینکننده در موفقیت سازمانی به حساب میآید که برای حل آن میتوان توصیههای زیر را بهکار بست:
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران