چرا هرچقدر تبلیغ می‌کنیم جواب نمی‌دهد؟

ساسان قاسمی، میلاد کوچکیان

ala.ir

مشاور عزیز،
ما یک کسب‌وکار خدماتی هستیم و سابقه بسیار اندکی در کسب‌وکار خودمان داریم. از شروع فعالیتمان در این حوزه تا به حال سرمایه‌گذاری زیادی در تبلیغات انجام داده‌ایم اما به اهداف تبلیغاتی خودمان که نهایتا فروش بیشتر است نرسیده‌ایم. عقیده ما این است که تبلیغات بهترین ابزار در فروش بیشتر است اما با توجه به رقبای زیادی که در بازار ما هستند از یکسو و کم بودن موانع ورود به این بازار برای تازه واردان از سوی دیگر ما به اهداف تبلیغاتی خود نرسیده‌ایم. از نظر کیفیت خدمات ما بر این باور هستیم که نسبت به رقبا خدمات ما دارای
کیفیت بالاتری است اما در عمل نتوانسته‌ایم این متمایز بودن در کیفیت را به
جذب مشتری تبدیل کنیم. چرا با اینکه ما سرمایه‌گذاری زیادی در انواع
رسانه‌های تبلیغاتی اعم از بیلبورد، بنر، پیامک، ایمیل انجام داده‌ایم آن
هم در حجم انبوه باز هم به نتیجه مطلوب خود نرسیده‌ایم.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران