چگونه مصرفکننده را معتاد محصولات خود کنیم؟
مترجم: فریبا ولیزاده
منبع: iveybusinessjournal
اعتیاد همیشه مفهومی منفی ندارد. امروزه جایگاه ارزشی محصولات و روشهای فروش و مصرف آنها چنان تاثیرگذار هستند که گروههای مختلف مصرفکنندگان را به مصرف چندین و چند باره وادار میکند و در اصل آنان را دچار اعتیاد به نامهای تجاری میکنند. با وجود چنین شرایطی تلاشهای شرکتهای مختلف در افزایش سطح وفاداری مشتریان یا وادارکردن آنان به تکرار خرید خود نشانهای از رواج روشهای اعتیادزایی است که مفهوم تحقیرآمیزی برای مشتری ندارند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران