مقاله / تفاوت – روشی یک صفحه‌ای برای حفظ کسب‌و‌کار و بازآفرینی بازاریابی

تفاوت
روشی یک صفحه‌ای برای حفظ کسب‌و‌کار و بازآفرینی بازاریابی

Difference

نویسنده: برنادت جیوا
سال انتشار: 2014
تعداد صفحات: 110
زمینه: کسب‌و‌کار

در سال 2013 بیش از 500 میلیارد دلار صرف تبلیغات شد. هر سال شرکت‌ها بودجه بیشتری را به تبلیغات اختصاص می‌دهند ولی پیام‌هایی می‌فرستند که به هیچ وجه جذاب و قابل توجه نیست.

مخاطبان به این تبلیغات توجهی نمی‌کنند. نویسنده معتقد است تنها راه موفق شدن آن است که یا محصولات و خدمات ما متفاوت و بهتر باشد، یا بیشتر در معرض دید باشیم و یا سر و صدای بیشتری ایجاد کنیم.

این کتاب به بررسی برندها و شرکت‌های معروف پرداخته و اینکه چگونه توانسته‌اند تفاوت ایجاد کنند. در کتاب روشی یک صفحه‌ای پیشنهاد می‌شود که به شما کمک می‌کند تا فرصت‌های خوب را تشخیص دهید و محصولاتی متفاوت عرضه کنید.

منبع: مدیر سبز