پیشبینیهایی از روندهای جدید برندسازی در سال ۲۰۱۶
مترجم: فریبا ولیزاده
منبع: Landor
اخیرا منابع مختلف اطلاعات زیادی درخصوص روندهایی که انتظار میرود برندسازی در سال ۲۰۱۶ را تحت تاثیر قرار دهند، ارائه کردهاند. تغییراتی شامل رویکردهای برندسازی فراگیر نظیر کمپینهای بازاریابی و تحولاتی منحصر به صنایع مختلف، چهرهای متفاوت از برندسازی را در سال ۲۰۱۶ به نمایش خواهد گذاشت. در مقاله پیشرو، با اشاره به خلاصهای از این تحولات سعی شده است تمامی ملزومات دردست داشتن نبض هر آنچه با برندسازی در ارتباط است، مطرح شود.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران