روشهای پذیرش سیستم آموزش در سازمانها
محمود نوری شمس آباد
مدیر آموزش موسسه اعتباری ثامن و عضو انجمن مدیریت ایران
در گذشته و به باور پیشینیان شاید واژهای نام آشنا به نام «شانس» که از نوع «یافتنی» بود عامل موفقیت تلقی میشد اما امروزه و براساس آنچه پیچیدگی، ریسک، وجود رقبای گسترده آگاه، منابع محدود با ارزش و… تلقی میشود اهداف باید به اجزایی کوچکتر تقسیم شود که تازه با رعایت اصولی گسترده، «موفقیت» آن هم از نوع «ساختنی» شکل گیرد.در دوران کنونی و به خاطر افزایش سرعت در تولید علم، تمامی مشاغل و حرفهها از کوچک تا بزرگ و از ساده تا پیچیده باید در درون خود مدام بیاموزند؛ بهکار بگیرند، فراموش کنند و دوباره بیاموزند این به آن معنی است که دیگر نمیتوان مرزی برای یادگیری ترسیم کرد و اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار بخواهید مرزبندی ایجاد کنید به راحتی «خودزنی» کردهاید.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران