نمایشگاه میلان برای ایجاد فرصت کسبوکاری جدید چه میکند؟
خانم جوستینا لیگُوبی (Giustina Li gobbi)، از مدیران نمایشگاه میلان، میزان آمادگی شرکتها برای حضور در این نمایشگاه را بر اهداف شرکت نمایشگاهی میلان تاثیرگذار میداند. وی چنین عنوان میکند: «ما با برگزاری یک نمایشگاه، در پی این نیستیم که فضایی را به شرکتها اجاره دهیم و از این طریق فقط برای خودمان درآمدزایی ایجاد کنیم. بلکه هدف اصلی ما از برپایی این مراسمها، تسهیل برقراری ارتباط میان فروشنده و خریدار است، در واقع میخواهیم فضایی را ایجاد کنیم تا در بالا بردن فروش و درآمد شرکتکنندگان تاثیر مستقیم داشته باشیم.» اما برای دستیابی به این هدف، آشنایی با بازار و آمادگی برای حضور و بهرهگیری از فرصت ایجاد شده، ضروریتر از هر زمان دیگری است.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران