شانس بقای کسبوکار خود را افزایش دهید
نویسنده: Martin Zwilling
مترجم: سید ساجد متولیان
منبع: Entrepreneur
یکی از مسائلی که مدیران سازمانها، کارآفرینان و صاحبان کسبوکارها با آن مواجه هستند، ایجاد یک فرهنگ سازمانی (Organizational Culture) کارآمد است. فرهنگ سازمانی را میتوان سیستمی از فرضیات، ارزشها و باورها دانست که بر نحوه رفتار افراد در سازمان حکمرانی میکند. این ارزشهای مشترک تاثیری قوی بر اعضای سازمان دارد و تعیین میکند که آنها چگونه در محل کارشان ظاهر شوند، وظایفشان را انجام دهند و با یکدیگر تعامل داشته باشند. فرهنگ سازمانی کمک میکند که افراد با پیشزمینههای مختلف حول یک هدف مشترک متحد شوند، به سازمان وفادار بمانند، جهت فعالیتهایشان را در سازمان بیابند و یک تلقی روشن از هویت سازمانی که در آن مشغول بهکار هستند، داشته باشند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران