اهمیت بخش تجاری ایدههای مهندسی در استارتآپها
نویسنده: Antonio Davila
مترجم: مریم رضایی
منبع: IESE Insight
مهندسان معمولا روحیه کارآفرینی دارند، چه خودشان موسس استارتآپها باشند و چه کارمندان شرکتهای دیگر. در شرکتهای استارتآپ که به سرعت رشد میکنند، بخش مهندسی نقش قابلتوجهی دارد. با این حال، مهندسان بلندپرواز که انگیزه نوآوری دارند، اغلب اشتباه مشترکی را مرتکب میشوند: آنها معتقدند رمز موفقیت این است که نمونه اولیه پرکاربردی از ایده خود ارائه دهند و به محض اینکه این ایده اجرایی شود، موفقیت به دنبال آن خواهد آمد. آنها به دانش خود و اینکه چگونه آن را در قالب یک ایده خوب مطرح کردهاند، افتخار میکنند. به هر حال، یک ایده یا نمونه اولیه تنها بخش کوچکی از چیزی است که موفقیت یک استارتآپ را میسازد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران