استفاده از مفاهیم تئاتر در بازاریابی
مهدی خادمی*
حمیدرضا گودرزی**
زندگی صحنه نمایش است؛ ما همه بازیگریم- شکسپیر
اشاره: چندی پیش یکی از دانشجویانم برای انتخاب موضوع پایاننامه به من مراجعه کرد و در انتها مرا به دیدن یک اجرای تئاتر در سالن ایرانشهر دعوت کرد. اینجا بود که متوجه شدم دانشجو، خود بازیگر حرفهای تئاتر است. در انتهای نمایش آن چنان شیفته بازیهای باورپذیر بازیگران شدم که برایم این سوال طرحشد که چرا در دنیای فروش، بازاریابان اینچنین نقش خود را بهدرستی ایفا نمیکنند؟ چرا یک بازاریاب در برقراری ارتباط با مشتری خود چنین تاثیرگذار نباشد! چرا تعاملی بین هنرهای نمایشی و بازاریابی برقرار نشود و فروشندگان و بازاریابان توسط مدرسان تئاتر آموزش نبینند؟ در اینجا بود که ایده کار کردن در این زمینه مطرح شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران