همه ایده‌ها را آزمون کنید

آناهیتا جمشیدنژاد

منبع: innovationmanagement

هدایت در نوآوری کسب‌وکار به معنی آزمودن موثر یک ایده است. این یک فرآیند صریح نیست و نیاز به پاسخ دادن به سوالاتی این چنینی دارد: 
چه ایده‌ای را باید آزمون کنیم؟ چه جنبه‌ای از آن باید مورد آزمایش قرار بگیرد؟ این آزمون چگونه است؟ چطور باید نتایج را اندازه‌گیری کنیم؟ باید اجازه دهیم که این نتایج چه معنایی را دربرداشته باشد و پس از آن باید چه‌کار کنیم؟

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران