لطفا پیامک فولکس واگن را نخوانید

امروزه استفاده از تلفن همراه به مهم‌ترین دلیل مرگ‌ومیرهای ناشی از سوانح رانندگی تبدیل شده است.  فولکس واگن برای یادآوری خطرات بالای استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، افرادی را که به یکی از سینماهای شهر پکن در چین رفته بودند، غافلگیر کرد. این کمپین با همکاری آژانس تبلیغاتی اوگیلوی در چین طراحی و اجرا شد. طبق روال معمول تماشاگران چینی وارد سالن سینما شدند، روی صندلی‌های خود نشستند و منتظر شروع فیلم شدند. در تمام دنیا رسم است که پیش از شروع فیلم یک یا چند آگهی تبلیغاتی روی پرده نمایش داده می‌شود اما این بار تبلیغ فولکس واگن یک تبلیغ معمولی نبود. 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران