دو کلمهای که کسبوکار شما را نجات میدهند
نویسنده: Rhonda Abrams
مترجم: مینا افروزی
منبع: USA Today
اگر تمایل دارید کسبوکار شما توسعه یابد، دیر یا زود این توصیه را خواهید شنید که «آنقدر در عمق کار فرو نروید که نتوانید از بیرون بر آن اشراف داشته باشید.» به عبارت دیگر، اندکی از وظایف روزمره خود فاصله بگیرید و به تصویر کلی کار نگاه کنید تا بفهمید چرا دارید چنین کاری را انجام میدهید. یکی از بهترین روشها برای این کار در دو کلمه خلاصه میشود: «برنامهریزی سالانه».
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران