چگونه برای کسب‌وکار کوچک خود قیمت‌گذاری کنید

مترجم: مریم رضایی
منبع: Huffington Post
آریه شپانیا، مدیر عامل شرکت خدمات تکنولوژی وایزر (Wiser) می‌گوید «قیمت‌گذاری کاری متزلزل، دردناک، متغیر و مبتنی بر صدها فاکتور مختلف است.»تصمیم‌گیری در مورد اینکه برای محصول یا خدماتی که ارائه می‌کنید، چه مبلغی را دریافت کنید، به‌ندرت کار مطلوبی است، اما به هر حال ضروری است. نکته مهم آن است که نقطه مرکزی جایی را که فکر می‌کنید به سودآوری می‌‌رسید بیابید، اما در ضمن جیب مشتریان را هم در نظر بگیرید.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران