تصویب دومین رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان از تصویب دومین رشته کارشناسی ارشد در واحد صوفیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی واحدصوفیان ، حسین خسروی فر با بیان اینکه واحد صوفیان توانسته با پیشرفتهای علمی و پژوهشی و فرهنگی و عمرانی ، خود را دربین واحدها متمایز سازد گفت : سیاست واحد  در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی ، جذب دانشجویان مستعد در رشته های فنی و مهندسی مورد نیاز شهرستان بوده است.

وی افزود : با تلاش و همکاری حوزه ی آموزشی دانشگاه رشته کارشناسی ارشد مهندسی برق – الکترونیک از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تأییدیه گرفت و جذب دانشجو از مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد و با توجه به موقعیت ویژه اقتصادی شهرستان صوفیان و وجود شهرک های صنعتی و سرمایه گذاری خارجی و کارخانه های متعدد راه اندازی این رشته یقیناً برای پیشرفت شهرستان نیز موثر خواهد بود و این رشته تقدیم مردم شهرستان صوفیان می شود.
خسروی فر تصریح کرد : اولین رشته کارشناسی ارشد واحد صوفیان  رشته مهندسی شیمی کاربردی بود که از ابتدای مهرماه سال جاری پذیرای متقاضیان این رشته خواهیم بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان گفت: با اقدامات انجام شده و مقدمات فراهم شده و مساعدت مسئولین امید است در آینده نزدیک شاهد تصویب حداقل 2 رشته دیگر در مقطع کارشناسی ارشد باشیم.

برچسب‌ها: رشته, کارشناسی ارشد, دانشگاه آزاد, واحد صوفیان, حسین خسروی فر

+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم تیر 1393ساعت 11:50 توسط شهروز صبوری |