پیش بینی پر کاربردترین ابزار تبلیغاتی در سالهای آینده

بحث داغ تبلیغات و مناسب ترین ابزارهای تبلیغاتی هیچ وقت تکراری نمی شود.

هر چقدر زمان به جلو حرکت می کند و ابزارهای پیشرفته تر و توسعه یافته تری به بازار وارد می شوند در زمینه بازاریابی نیز تحولاتی رخ می دهد. بازاریابی از جمله زمینه هایی است که بیش از سایر بخشها ، دستخوش تغییرات و تحولات صورت گرفته در تکنولوژی است. تا چند سال پیش ، صاحبان شرکتها به دنبال طراحی سایتها و وب گاههایی بودند که بتوانند فعالیتها ، محصولات و مطالب خود را در آنها قرار دهند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در حالی که امروزه باید ابزارها و نوع کاربرد خود را به روز رسانی کنیم و متناسب با زمان حرکت کنیم.

هم اکنون در بسیاری از جاها سخن از ساخت ویدئوهای تبلیغاتی است. از زمانی که جلوه های ویژه در ساخت فیلم ها گسترش پیدا کرده است ، بسیاری از فعالیتهای بازاریابی نیز به این سمت می رود. بر پایه پیش بینی که در مجله تایمز انجام شده بود ، معتقد بودند که تا سال آینده میلادی (۲۰۱۹) تقریباً هشتاد درصد از برنامه هایی که در اینترنت قرار خواهد گرفت متعلق به ویدئوها و فایلهای ویدئویی خواهد بود. این پیش بینی ما را به این نتیجه می رساند که راهبردهای بازاریابی در سالهای آینده تغییر خواهد کرد. به همین دلیل ، وارد شدن در زمینه طراحی ، ساخت و تدوین ویدئوهای تبلیغاتی برای شرکتها یک امر لازم به نظر می رسد.

در ویدئوهای تبلیغاتی که ساخته می شود ، صحنه ها و تصاویر زیبایی را به تصویر می کشند که فقط مربوط به بخشی از تهیه ویدئوهای تبلیغات و بازاریابی است. در ساخت ویدئوها نیز اولویت با انتقال پیام است. هر پیامی را که بخواهیم به شکل نوشتاری و پوستر منتقل کنیم بسیار راحت است ؛ ولی زمانی که بخواهیم پیامهای خود را از طریق فایلهای ویدئویی به مخاطبان منتقل کنیم کار کمی سخت می شود.

زیرا بیشتر ارتباط را باید از طریق تصاویر برقرار کرد. افرادی که پیشینه زیادی در خصوص تهیه ویدئوهای تبلیغاتی دارند ، پیشنهاد می دهند که بهتر است با نرم افزارها و ابزارهای تلفن همراه ، کار خود در زمینه ساخت ویدئو را آغاز کنیم. بهتر است در ابتدا توقعات را کمی کاهش دهید  و از ساخت ویدئوها و کلیپهای ساده و بسیار کوتاه شروع کنید. تلاش نکنید در همان ابتدای کار یک کلیپ بسیار شگفت انگیز و تأثیر گذار طراحی کنید ، بلکه بهتر است در این زمینه آهسته آهسته  و گام به گام پیش بروید. راه حل مفید دیگری که بسیار می تواند به شما کمک کند مشورت و استفاده از کمکهای مراکزی است که این ویدئوها را برای شما طراحی می کنند.

بهتر است به جای اینکه زمان زیادی را صرف طراحی یک کلیپ کنید ، از یک مرکزی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را دارد استفاده کنید. این کار هم به شما کمک می کند که در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم اینکه می توانید یک کلیپ تأثیر گذار و حرفه ای بسازید. پس بهتر است بخشی از بودجه خود را صرف تهیه این ویدئوها کنید و قبل از اقدام به تهیه این ویدئوها ، بودجه ها و منابع مالی آن را تأمین کنید.


موضوعات مرتبط :

بازایابی نوین چیست؟ ابزارهای بازاریابی نوین کدامند؟

ابزار بازاریابی (۴P) وسیله ای برای وادار کردن مشتریان به خرید محصولات

جایگاه ابزارهای بازاریابی نوین در برنامه مدیران بازاریابی

از روشهای سنتی بازاریابی غافل نشوید!

راهکارهای تضمین آینده شغلی و ماندگاری در عرصه فعالیت