سرمایه گذاری پارک بازاریابی ایران در مرکز تحقیقات هوش کودک

مرکز تحقیقات هوش نیک در قالب یک استارت آپ فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ آغاز نموده است. در سال ۱۳۹۶ با به نتیجه رسیدن نتایج تحقیقات ، پارک بازاریابی ایران سرمایه گذاری جهت توسعه فعالیت های این مرکز را به سایر شهر های ایران آغاز نمود.

با توجه به نتایج تحقیقات صورت پذیرفته در مرکز تحقیقات و پژوهشهای هوش نیک در کشور ، میانگین ضریب هوشی در کشور طی ۱۵ سال اخیر رو به نزول بوده است. این موضوع توسط سازمان های بین المللی نیز تایید گردیده و آمارها نشان می دهد میانگین بهره هوشی ایرانیان حدود ۸۵ می باشد. این در حالی است که میانگین بهره هوشی مردم در کشورهای پیشرو ، حدود ۱۱۵ می باشد. دلایل متعددی در شکل گیری این آمار و روند کنونی وجود داشته است ، اما در این نوشته قصد نداریم به آنها بپردازیم.

کارشناسان و محققان معتقدند هوش انسان دارای ۸ بُعد می باشد. که از این  ۸ بُعد ، ۵ بُعد به صورت مستقیم در آینده حرفه ای و مالی انسان ها نقش دارند. مرکز تحقیقات هوش نیک با بهره گیری از ارتباطات وسیع با مراکز علمی و دانشگاهی ، مناسب ترین مدل تست و تقویت هوش مالی را جهت ارتقا و رشد کودکان خردسال تدوین نموده است. در سال ۱۳۹۶ ، پارک بازاریابی ایران در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود ، حمایت های مالی و معنوی از توسعه این مدل جهت ارتقا جایگاه ایرانیان در رنکینگ جهانی نموده است.

مشاوران بازاریابی و فروش در پارک بازاریابی ایران معتقدند آینده از آن کودکانی است که دارای میانگین بهره هوشی بالاتری نسبت به سایرین هستند. در همین راستا علاوه بر حمایت های مالی از مرکز تحقیقات هوش نیک ، کلیه فعالیت های مارکتینگ جهت انجام تست هوش کودک و همچنین تقویت هوش کودک در مرکز هوش نیک ، توسط مشاوران پارک بازاریابی ایران صورت می پذیرد.

مرکز تحقیقات و همچنین مدل هوش نیک ، رسما به ثبت رسیده است و کلیه حقوق آن نزد پارک بازاریابی ایران محفوظ می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز تحقیقات هوش کودک نیک ، می توانید به وبسایت مرکز مراجعه نمایید.

وبسایت مرکز تحقیقات هوش کودک