بهره‌برداری از فاز نخست یک مجموعه ورزشی آبی در نیشابور

به گزارش پی ام نیوز و به نقل از ایسنا، این مجموعه ورزشی عصر پانزدهم شهریور با حضور نمایندگان نیشابور در مجلس شورای اسلامی و کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

سعید شیبانی معاون استاندار و فرماندار نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در حاشیه این مراسم عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های دولت و از سویی تعدد طرح‌های نیمه تمام و یا طرح‌های جدید برای تامین نیاز مردم و خدمات رسانی به آن‌ها دولت به تنهایی نمی تواند پاسخگو باشد لذا حتما باید بخش خصوصی وارد شود تا آن چه شان و شایسته مردم است، فراهم گردد.

وی ادامه داد: این پروژه نیز بخش خصوصی تلاش کرده و بعد از ۱۸سال موفق به بهره‌برداری از آن شده است؛ بهترین کارکرد دولت در این زمینه‌ها تسهیل گری و بستر سازی است.

نیوشا بقراط مدیریت بخش بانوان مجموعه  ورزشی آبی نی سایا نیز در توضیح این پروژه به ایسنا گفت: از ابتدا برنامه‌ریزی این پروژه برای دو قسمت بانوان و آقایان بود؛ بخش آقایان ۳۰ درصد طرحش اجرا شده و بخش بانوان را امروز به بهرهبرداری رسید تا وقتی که هر دو بخش تکمیل شود هر دو گروه بانوان و آقایان را پذیرش خواهیم داشت.

وی افزود: کل مجموعه برای اولین بار در مجموعه های ورزشی، گرمایش از کف است این حداقل مصرف انرژی را دارد و از سویی برای هواسازی ورزشی فضای خوبی است.

بقراط گفت: برای اولین بار آب به صورت یونیزه تصفیه می شود و کلر به اندازه آب شرب است و به هیچ عنوان مضراتی که کلر روی تنفس و پوست کودکان دارد، را نخواهیم داشت.

وی با بیان این که ظرفیت ۲۰۰ نفر است، عنوان کرد: تا فروردین ماه نیز حمام ایرانی را که از سنت‌های خودمان است و شبیه‌سازی حمام‌های قدیمی نیشابور که دارای خزینه بوده و فضا و امکانات خاص خودش را داشته در شرایط کاملا بهداشتی خواهیم داشت تا فضای جذب گردشگری نیز مهیا گردد.

منبع: ایسنا