پروژه بزرگترین پارکینگ طبقاتی تمام مکانیزه تبریز

به گزارش پی ام نیوز و به نقل از تبریزمدرن، این پروژه مشارکتی که در بلوار آزادی جنب شیخ الرئیس در دست احداث میباشد، دارای  واحدهای تجاری خدماتی، درمانی و بزرگترین پارکینگ تمام مکانیزه کشور با ظرفیت ۴۳۲ دستگاه خودرو میباشد، شایان ذکر است دو سال قبل با حضور  ۳ تن از مدیران ارشد شرکت پارکینگ گالری چین، قرارداد احداث بزرگترین پارکینگ مدرن و تمام مکانیزه در جوار کلینیک شیخ الرئیس، امضا شده و عملیات ساخت آن جدیدا  آغاز شده است.

این گزارش می افزاید: با مشارکت و انعقاد قرارداد فی ما بین  شرکت «پارکینگ گالری» چین و شهرداری تبریز؛ پارکینگ جنب کلینیک امام رضا (ع) در ۱۷ هزار متر مربع مساحت، احداث می شود.

این پارکینگ تمام هوشمند با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال و با ظرفیت ۴۳۲ خودرو، در ۹ ساختمان مجزا و ۲۵ طبقه پارکینگی احداث می شود که دارای مراکز تجاری و هایپر مارکت نیز خواهد بود.

پروژه پارکینگ مکانیزه جنب کلینیک امام رضا (ع) به علت همجواری با کمربندی آزادی بعنوان یکی از پرترددترین مسیرهای کلانشهر تبریز در رفع گره ترافیکی مرکز شهر بسیار تاثیرگذار خواهد بود تصریح کرد: این پروژه بعنوان عظیم ترین پارکینگ مکانیزه کشور مطرح می باشد.

 

منبع : تبریزمدرن