نویسنده: Cheryl Tan
مترجم: سیدساجد متولیان
منبع: Entrepreneur
من اغلب به کارآفرینانی برمیخورم که احساس میکنند، بزرگترین استعداد کشف نشده در حوزه فعالیت خودشان هستند، اما باوجود تلاش زیاد، کمتر کسی آنها را میشناسد و از فعالیت آنها باخبر است. این صاحبان کسبوکار سخت تلاش کردهاند تا مشتری جذب کنند و وجود مشتریان راضی و خوشحال، حاکی از آن است که آنها کارشان را درست انجام دادهاند، اما وقتی با آنها صحبت میکنم به نظرشان میآید یک جای کار میلنگد. آنها نمیدانند چطور باید خودشان را بازاریابی کنند و این مشکلی است که اغلب کارآفرینان با من در میان میگذارند. در ادامه هفت راهبرد پیشنهاد کردهام که میتواند به شما کمک کند تا دیگران را از توانمندیها و فعالیتهای خود بهتر آگاه کنید:
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران