راز اقبال عمومی دوره
مدیریت ارشد کسب و کار
بسیاری از فارغ التحصیلان که با مدرک
دانشگاهی وارد بازار کار می شوند شاید بیشترین چیزی که لمس می کنند فقدان مهارت لازم برای انتقال آموخته هایشان باشد، بنابراین مهمترین مزیت دوره ی کاربردی
mba تبدیل کردن مجموعه ای از اطلاعات و دانش به مجموعه ای ارزشمند از مهارتها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است اما اگر بخواهیم بطور سرفصل وار بگوییم که چرا این دوره در ایران و دنیا با اقبال گسترده ای مواجه شده است می توانیم از مزایای مهم زیر نام ببریم:
• یادگیری قواعد کسب و کار
• دستیابی به موقعیت های شغلی بهتر
• گسترش ارتباطات کاری و شبکه کسب و کار
• آشنایی با به روزترین مسائل
مدیریت کسب و کار
• کسب مهارت های علمی به همراه آموزه های نظریدوره نیمه حضوری یکساله
mba دانشکده
مدیریت چیست؟دوره نیمه حضوری
mba کوتاه مدت برای نخستین بار با کمک اساتید به نام و مجرب
دانشگاه تهران و با حضور کارآفرینان صنایع مختلف اجرا شده است. در این دوره که بخش عمده آن به صورت غیر حضوری و در پلتفرم آنلاین و پیشرفته برگزار می شود، دانشپذیر ویدئوها، فایل های متنی و پاورپوینت های
آموزشی مربوط به دروس خود را از طریق سایت و یا حتی گوشی های هوشمند تلفن همراه مشاهده کرده، تمرین ها و پروژه های تعیین شده را انجام داده، با کیس استادی های ایرانی که توسط مدیران عامل شرکتها و سازمانها ارائه شده آشنا می شود و با کمک سیستم تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین در هر ساعت از شبانه روز پیام یا سوال خود را به اساتید خود می رساند.
همچنین علاوه بر بخش غیرحضوری، برای برخی دروس بین ۱ تا ۳ جلسه کارگاه مهارتی در دانشکده
مدیریتدانشگاه تهران برگزار می شود. در کنار این خدمات حامیانی نیز جهت پشتیبانی و رفع اشکال و سوالات پیش آمده در طول دوره با دانشپذیر به صورت دائمی در تماس خواهند بود. ضمن آنکه شهریه این دوره به طرز چشمگیری از دوره های حضوری پایین تر است و در نهایت اینکه پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، گواهی پایان دوره دانشکده
مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیر اعطا می شود.
در گرایش بازاریابی چه می آموزید؟
– اصول بازاریابی
– تدوین استراتژی های بازاریابی
– اصول برندینگ و وفادارسازی مشتریان
– نگارش برنامه بازاریابی
با تحصیل در گرایش بازاریابی و فعالیت در این حوزه، چه آینده شغلی در انتظار شماست؟
– مدیریت بازاریابی و فروش
– مدیریت برندسازی
– مدیریت ارتباط با مشتری
– مدیریت توسعه محصول/ خدمت
– مشاوره بازاریابی
اساتید گرایش بازاریابیدکتر بهزاد ابوالعلایی
دکتر محمد رحیم اسفیدانی
دکتر علی اصغر پور عزت
دکتر علی تقی زاده هرات
دکتر مسعود حیدری
دکتر علی فرهنگی
دکتر مسعود کیماسی
دکتر بیتا مشایخی
دکتر حسین صفری
دکتر مهدی شامی زنجانی
دکتر سیامک حاجی یخچالی
مزیت های این دوره:
۱ گواهی معتبر به دو زبان فارسی و انگلیسی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
۲ امکان برگزاری کلیه ساعات کلاس به صورت آنلاین
۳ امکان گذراندن کلاس برای کارمندان سازمان در محل کار و بدون ترک محل کار
۴ امکان استفاده از دانش اساتید دانشگاه تهران در کلیه نقاط کشور
کلاس ها به صورت آنلاین: ۸ساعت در هفته، ۵۰هفته و در کل ۳۵۰ ساعت می باشد.
داوطلبین گرامی جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط پرداخت شهریه ، فرم زیر را تکمیل نمایند .
تلفن های مشاوره و ثبت نام :
۰۲۱-۶۶۱۲۳۷۵۱
۰۲۱-۶۶۱۲۳۷۵۳
۰۲۱-۶۶۱۲۳۷۴۸