هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

درباره کنفرانس

مایه افتخار و مباهات است که افراد، سازمان ها، و صنایع را به هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین ۱۳۹۸ (LSCM 2019) دعوت کنیم. این کنفرانس، اجتماع اعضای هیات علمی، اندیشمندان، متخصصین صنایع، و دانشجویان از سراسر دنیا خواهد بود و هدف آن ایجاد زمینه ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات، و دستاوردهای علمی و پژوهشی در مورد یافته های تئوری و کاربردی اخیر در تحقیقات و صنایع مربوط به لجستیک و زنجیره تأمین است. LSCM 2019 فرصتی فوق العاده برای تشویق فعالین حوزه لجستیک و زنجیره تأمین به اظهار نظر در مورد موضوعات به روز زنجیره تأمین در سطح ملی و بین المللی، و تقویت همکاری دانشگاه و صنعت است. علاوه بر ارائه مقالات و برگزاری سخنرانی های کلیدی اساتید مدعو، کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در نظر دارد محیطی را برای گفتگو در مورد مسائل متنوع لجستیک و زنجیره تأمین و ارائه دیدگاه های ذی نفعان بخش های مختلف صنعتی نظیر صنایع خودروسازی، غذایی، گردشگری، و پتروشیمی از طریق برگزاری پنل های تخصصی ایجاد نماید. از دیگر جنبه های ویژه این کنفرانس، وجود برنامه های جانبی متنوع از جمله برگزاری کارگاه های مفید، جایزه انتخاب بهترین رساله دکتری در حوزه مدیریت زنجیره تأمین، مسابقه الگوریتم های فراابتکاری و بسیاری برنامه های جانبی دیگر است که اطلاعات آن در این وبسایت ارائه شده است. این کنفرانس از حضور تمامی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان، و مدیران و کارشناسان کلیه بخش های مرتبط با حوزه مدیریت زنجیره تأمین استقبال خواهد نمود.

کنفرانس LSCM 2019 توسط دانشگاه خوارزمی و انجمن لجستیک ایران برگزار می شود. زبان کنفرانس فارسی/ انگلیسی خواهد بود و مقالات منتخب، برای چاپ در ژورنال های مورد اشاره در این وبسایت ارسال خواهند شد.

برای شرکت کنندگان کنفرانس و به ویژه مسافرین تهران، برنامه های ویژه ای از جمله تورهای تهران گردی تدارک دیده ایم. علاوه بر این، برنامه های متنوع دیگری نیز تدارک دیده شده است که اطلاعات آن در این وبسایت قابل مشاهده است.

محور های کنفرانس

از تمامی مقالات در زمینه گسترده لجستیک و زنجیره تأمین استقبال خواهد شد. علاوه بر مقالات پژوهشی، از مطالعات کاربردی و موردی صنایع تولیدی یا خدماتی نیز استقبال خواهد شد. زمینه ها شامل، اما نه محدود به، موارد زیر خواهند بود:

مطالعات موردی صنایع تولیدی/ خدماتی (شامل صنایع خودروسازی، غذایی، گردشگری، نفت و گاز، سیستم های سلامت، بیمه و بانکداری و …)
مدیریت استراتژیک زنجیره تأمین
مدیریت زنجیره تأمین پایدار
مدیریت زنجیره تأمین سبز
مدیریت زنجیره تأمین جهانی
زنجیره تأمین ناب/ منعطف/ چابک
توسعه الگوریتم‌ها و روش‌های تصمیم‌گیری و بهینه‌سازی
بازاریابی و مدیریت عرضه/ تقاضا
کنترل موجودی، برنامه ریزی تولید و زمانبندی
مدیریت حمل و نقل/ توزیع
مدیریت منابع انسانی در زنجیره تأمین
مدیریت ریسک لجستیک و زنجیره تأمین
مدیریت زنجیره تأمین در شرایط عدم قطعیت
همکاری و یکپارچگی در زنجیره تأمین
هوش مصنوعی و سیستم های خبره
کاربرد فناوری اطلاعات در تصمیم گیری و مدیریت زنجیره تأمین
کنترل و مدیریت کیفیت و بهره وری فرآیندهای تولیدی/ خدماتی در زنجیره تأمین
اقتصاد و مدیریت مالی
مدیریت عملیات و پروژه
طراحی/ تحلیل سیستم های تولیدی یا خدماتی
تحلیل نمونه های موفق زنجیره تأمین

تاریخ های مهم

مهلت ارسال اصل مقالات : ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
برگزاری کنفرانس : ۱۳ , ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۸
اعلام نتایج داوری : ۱۳۹۸/۰۷/۱۱

پوستر کنفرانس

اطلاعات تماس

تلفن: ۸۸۸۳۰۸۹۱-۰۲۱

سایت کنفرانس

http://lscm2019.com