تکمیل پروژه مجموعه ورزشی کارگران خمین۳۷میلیاردریال اعتبارنیازدارد

به گزارش پی ام نیوز و به نقل از مهر، محمدرضا مختاری فرد اظهار داشت: برای ساخت این مجموعه ورزشی حدود ۳۰میلیارد ریال اعتبار هزینه شده اما به دلیل کمبود اعتبارات، عملیات اجرایی طرح های جانبی آن شامل استخر و زمین چمن انجام نپذیرفته است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین بیان کرد: برای احیای  زمین چمن این مجموعه ورزشی ۱۲میلیارد ریال و برای استخر آن نیز ۲۵میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی ادامه داد: امسال در کارگروه برنامه ریزی شهرستان خمین هفت میلیارد ریال برای راه اندازی این مجموعه ورزشی مصوب شده اما منابع شهرستانی کافی نیست و این پروژه نیازمند تخصیص بودجه از محل اعتبارات ملی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین خاطرنشان کرد: با جذب اعتبارات ملی می توان استخر این پروژه را تکمیل کرد و راه اندازی زمین چمن را نیز با تخصیص اعتباری که در کارگروه برنامه ریزی و توسعه شهرستان مصوب شده به انجام می رسانیم.

مختاری فرد گفت: عملیات ساخت این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت چهار هکتار با امکانات زمین فوتبال، سالن چند منظوره، ساختمان اداری، استخر، خوابگاه و رختکن از سال ۸۰ آغاز شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین در ادامه خاطرنشان کرد: با تزریق اعتبار ملی در روند اجرایی این طرح، تسهیلات رفاهی مناسبی در اختیار جامعه کارگری این شهرستان قرار می گیرد و امید داریم که اختصاص اعتبارات هر چه زودتر عملی شود.

منبع: مهر